jan 25, 2018

Veel media-aandacht voor Bio-beurs


De Bio-beurs kon dit jaar op veel belangstelling vanuit de pers rekenen. We bereikten in totaal 5,5 miljoen mensen.


De Bio-beurs scoorde goed met onder andere;
Een item over biologische cosmetica op het Radio 1 journaal (17 januari)
Een reportage over het bezoek van koningin Maxima in Blauw Bloed op NPO2 (20 januari)
Een reportage op Nu.nl
Diverse reportages op RTV Oost (zowel radio als TV)
Een item in het AD op 18 januari

 

 

Social media

Er werd enorm veel getwitterd over de Beurs. De Beurs stond in de Top 5 van #trending topics op 17 januari en ook op Facebook en Instagram was er veel interactie rond de beurs.

  

Vakmedia
Ook vakmedia besteedde veelvuldig aandacht aan de Bio-beurs, onder meer:
Nieuwe Oogst, Boerderij, Levensmiddelenkrant, Out-of-Home Shops, Bakkerswereld, Groentennieuws, Food Holland, Biojournaal, Foodlog, Melkvee en AGF.

 


Suggesties?

Elk jaar zijn er maar liefst 80 inhoudelijke workshops op de Bio-beurs. Heeft u suggesties?

 

workshops@bio-beurs.nl

 


Bereikbaarheid

Praktische informatie over de locatie van de Bio-beurs en route naar de IJsselhallen in Zwolle met ov en auto.


Lees meer


Boek een stand op de Bio-beurs

Bekijk de mogelijkheden

Een initiatief van

In samenwerking met