jan 25, 2018

Veel media aandacht voor Bio-beurs


De Bio-beurs kon dit jaar op veel belangstelling vanuit de pers rekenen. We bereikten in totaal 5,5 miljoen mensen.


De Bio-beurs scoorde goed met onder andere;
Een item over biologische cosmetica op het Radio 1 journaal (17 januari)
Een reportage over het bezoek van koningin Maxima in Blauw Bloed op NPO2 (20 januari)
Een reportage op Nu.nl
Diverse reportages op RTV Oost (zowel radio als TV)
Een item in het AD op 18 januari

 

 

Social media

Er werd enorm veel getwitterd over de Beurs. De Beurs stond in de Top 5 van #trending topics op 17 januari en ook op Facebook en Instagram was er veel interactie rond de beurs.

  

Vakmedia
Ook vakmedia besteedde veelvuldig aandacht aan de Bio-beurs, onder meer:
Nieuwe Oogst, Boerderij, Levensmiddelenkrant, Out-of-Home Shops, Bakkerswereld, Groentennieuws, Food Holland, Biojournaal, Foodlog, Melkvee en AGF.

 


Exposanten & bedrijven

Er zijn meer dan 350 bedrijven vertegenwoordigd op de Bio-beurs, waaronder flink wat nieuwe bedrijven.

Bekijk de exposanten


Foodinspiration

Bezoek het Foodplein waar culinaire experts een verrassend programma neerzetten met unieke masterclasses.

 

Bekijk het programma


Workshops & lezingen

Elk jaar zijn er allerlei inhoudelijke workshops op de Bio-beurs. Hier kunt u uw kennis vergroten en verdiepen.

 

Bekijk het programma


Suggesties?

Elk jaar zijn er maar liefst 80 inhoudelijke workshops op de Bio-beurs. Heeft u suggesties?

 

workshops@bio-beurs.nl

 


Biostories

Lees de verhalen van onze biohelden en ontdek waarom zij uiteindelijk kozen voor biologisch ondernemen.


Bekijk de biostories


Bereikbaarheid

Praktische informatie over de locatie van de Bio-beurs en route naar de IJsselhallen in Zwolle met ov en auto.


Lees meer


Kom naar de Bio-beurs

2 dagen lang inspiratie en zakendoen

Een initiatief van

In samenwerking met