Deze test website is nog niet geschikt gemaakt voor kleine schermen. Graag op een groot scherm bekijken.

107. Consumententrends: hoe creëer je marktvraag in de biologische sector?

De agrarische sector is volop in beweging, de biologische landbouw groeit en kent een onderscheidend karakter.
Er ligt een Europese ambitie om verder te groeien in bio-areaal en bio-food, dit is zelfs verankert in Europees beleid.
Maar hoe creëren we marktvraag?
Het is ook een dynamische markt met toenemende concurrentie in de kanalen en op het schap.
Biologisch vinden veel consumenten nog duur en de keuze in duurzaamheidskeurmerken neemt toe.
Verdere segmentering van het aanbod in biologisch is één van de mogelijkheden die kansen biedt voor alle spelers in de markt.
Hoe behoud je als ondernemer je onderscheidende positie? Welke rol speelt innovatie? En hoe kan de Rabobank je helpen?
Wij nemen je graag mee in de trends en ontwikkelingen!

Sprekers
Mirjam Hilgeman - Rabobank
Gea Bakker - Rabobank


Terug naar programma


Datum
Tue 11 January

Thema
markt omschakelen2022
Tijd
11.30 - 12.00

Locatie
online
Zet in agenda!



Partners Biokennisweek

Jouw doelgroep online bereiken? Doe mee aan de online Biokennisweek. 

  

Online promotiemogelijkheden


Webinars

We hebben een prachtig webinarprogramma tijdens de Biokennisweek. Maar liefst 115 interessante workshops over uiteenlopende onderwerpen van technologie tot aan wetgeving. Alle webinars staan online en kun je alvast in je agenda zetten op 10 -13 januari 2022. Klik snel door naar het programmaoverzicht.

 

 

 

 

 


Blijven leren?

De BioAcademy biedt het grootste biologische kennisaanbod op één site. Delen, samenwerken, verbinden!

 

www.bioacademy.nl

 


Van boer tot bord!

Iedereen uit de biologische sector is aanwezig

Van boer tot bord!

Volg ons!

Een initiatief van

In samenwerking met

 
X

Biokennisweek



Wil jij ook op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de Biokennisweek?

Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief.