106. Bio uitgelicht - Het koop- en eetgedrag in Vlaanderen/België
Hoe ziet het kassaticket van de biokoper er uit? Blijft de klassieke supermarkt het grootste biokanaal en klopt het dat één op vijf gekochte vleesvervangers bio is? Dit webinar geeft een goed inzicht op de evolutie van het aankoopgedrag van de Vlaming en de motivaties of barrières om bio te kopen. Tot slot verneem je hoe de consument aangemoedigd wordt om vaker te kiezen voor bio.
Sprekers
Luc Van Bellegem - VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing)
Marina Sablon - VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing)
Luc Van Bellegem - VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing)
Marina Sablon - VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing)
Gespreksleider
Marina Sablon - VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing)
Marina Sablon - VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing)
